Feyz-al Arkadaşlar 18 günlük bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı . Ateşlenmişti iki üç gün biz de hemen ilaç vermeyelim bakalım dedik vezirköprü ilçesindede olduğumuz için de hastahane şartları iyi değildi . Biraz bekleyelim samsuna götürürüz dedik doktor niye hemen getirmediniz bu çocuğu ateşlenince diye kızdı..uzun zaman alcak temizlenmesi diyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Kendimize de etrafımıza da çok kızıyoruz herkese söyledik bebeğin ateşi var diye biri de hemen hastahaneye götürün demedi. Aman Aklınızda bulunsun ateş olunca bebeklerinizde hemen götürün hastahaneye . Tehlikeli olabiliyormuş.
Bisaniye Feyz-al geçmiş olsun canım arkadaşımın bebeği 5 günlükken enfeksiyondan dolayı bir hafta kaldı hastanede toparlandı çıktı bir haftada. Rabbim şifasını arttırsın çabucak toparlanır inşallah
Busrasahin Feyz-al 7 gunluktuk atesten dolayi hastaneye yattik enfeksiyonu cikti. Atesi cok yukseldigi icin doktor ambulans cagirmamizi soyledi. Kucuk bebeklerde ates o kadar onemliymis. Biz cok sukur sağsalim atlattik simdi oglum iki yasini gecti.
Feyz-al [bilinmeyen] işte biz bilemedik başkası da demedi diyorm. Ateş ölçere güvenemedik yanlış ölçüyo gibi geldi