Bende üç gün geciktim sonunda bende bugün oldum çok sitresli geçti o üç gün bana ya hamilemiyim neyim diye ama çok şükür oldum ama benimki doğumdan sonra düzensiz olmaya başladı neden bilmiyorum bir sene oldu halen düzene binmedi doktora gitmeyi düşünüyorum ama sizin ki de strese bağlı olabilir adet olacakmıyım olmayacakmıyım sitresiyle daha çok gecikiyor