Mellege canım bende yaşadım burnumdan geldi. Tavir yaptım surat astım anladı ama inada devam etti. Burası oglumun evi sen kimsin gibi davranıyordu. Sabah geliyordu aksam gidiyordu. Kocasıyla geliyordu aksam sonra gidiyordu. Evdeyken arıyordu sürekli. Acmazsam inatla arka arkaya arıyordu mesgule atsam dahi. En sonunda açık bir dille kırıcı konuştum ama bağırmadım. Mesgule atıyorum müsait değilim hayırdır neden inatla arka arkaya arıyorsun birine birşey mi oldu. Olen falan mı var dedim. Sok oldu. Biseyler söyledi ama benden oyle bir tepki beklemediği icin baya baya şoktaydı. Esimi aradı ağladı bana bağırdı falan demiş galiba. Inat ettim gitmedim ve 1.5 ay hiç aramadım. Çocuğu telefonda ya esimi arayarak gordu yada kayınbabam beni aradı. Onunla hiç konuşmadım kayınbabamla konuştum guler yüzlü davrandım ona surat astım. 1.5 ay sonra doğum günümü kutlamak icin aradı. O son oldu. Bir daha asla beni bunaltmadi hatta suan annem kadar cok seviyorum. Cok iyi anlaşıyoruz cok şükür. Denemelisin bence. Oylede boylede sıkıntıdasın.