Eşinize söyleyin göndersin. Benim annem 1 hafta sabaj geldi akşam gitti. Sonra şehirdışına gitmesi gerekti. 3-4 gün kayınvaldem geldi. Akiamları gitti ama bende çok daraldım gece zaten uyumuyoruz e sabahta sürekli biyerleri temizliyo bişiler soruyo uyutmuyo vs. Eşime dedim bizim artık başbaşa kalmamız aile olmamız lazım. Ben bakabilirim çocuğuma zorlanırsam çağırırım gelir. Hem bebek uyudukça benim de uyumam lazım annen iş yapıyo içim el vermiyo kadının çalışıp benim yatmama Dedim. Oda anne artık gelmene gerek yok biz hallederiz yardım gerekirse gelirsin dedi.