mamacitaa_ herkese selam ✨ yeşil cayimi içip yemek yaptım ben; et sote -pilav -cacık 💆🏻♀️ Siz akşama neler yapacaksınız birbirimize fikir olsun hatta yarın için kendime bir yemek seçeceğim 😅😅
ekimannesi11 mamacitaa_ dün kurufasulye pilav yapmıştım kalmıştı bugün rahatım 😂 yarına Allah kerim belki karnıyarık yaparım
mamacitaa_ uykusuzanne__ teşekkürler bacım sana da afiyet olsun 😋 Ohhh en sevdiğim tavuk pilav ikilisi
mamacitaa_ uykusuzanne__ yaa aslında çok basit he malzemeleri yıka koy bidona dök suyunu sirkesini tuzunu limon tuzunu tamam🥰😂
uykusuzanne__ mamacitaa_ işte ben onları ayarlayamıyorum o yüzden pes etim hazırlar daha güzel 🤣diye kendime teselli veriyorum
mamacitaa_ simseklivekalpli afiyet olsun 😋 karnabahar fırına mı nasıl yapıyorsunuz ben geçen hafta alıp turşu kurdum shsjks
simseklivekalpli mamacitaa_ karnabahar mantısı var fırında, güzel ama uğraştırıcı. Kızartması oluyor malum Ben dümdüz yemeğini yapicam 😂