Arkadaşlar merhabaa uzun süredir adet olmuyodum kaç kere yazdım emzirmeyi bıraktım 2 hafta sonra iki gün kanamam oldu ama bir ped bile dolmadi kesildi aradan zaman geçti şimdi yine ağrım var ve kanamam var ama yine az ve kahverengi yerleşme kanaması olabilir mi yada içerde biriken kirli kandan dolayı mi