Jasmin69 Merhaba ben 15 gündür yoğun bi grip öksürük yazşıyorum antibiyotik kullanmazsam zatüre olucak ve durumum daha kötü ye gidiceği söyleniyor hamileliğinde antibiyotik kullanan oldumu acaba
ozr42 Jasmin69 ben antibiyotik değilde influenza geçirmiştim onunun ilacını içtim bir şey olmadı kendi doktorumda içmemi söyledi veren doktorda . Kendi doktorunuza sordunuzmu ? Onay verirse için eğer bir problem görmüyolarsa