Birprensannesii__ benimde öyle oldu yaşına girdiğinde gece ve gündüz uykuları terk sadece beni istiyor devamlı paçamda. Bez değiştiremiyoruz zıplatıyor kendini devamlı,ben ona çözüm olarak alt açmada ki hayvanlar dikkatini çekiyordu onu gösterdim ,yere serdim gel hadi yatalım dedim tekrarladım şimdi serince gelip yatıyor annelik gerçekten sabır işi en günahsız olan onlar çünkü bu hayata hiç bir şey bilmeyerek geliyorlar 🥹Ben bu atakta,daha çok çocuklarım yanına götürdüm kendinden büyük onların, yanında oynarken beni birazda olsun unutuyordu devamlı tekrarladım şuan daha rahatım çok şükür. Devamlı konuşun ona anlatın gerçekten anlıyorlar bizi 🥹13 aylık olduk, bi bir ay sürdü gece hala uyumuyor orası ayrı,iştah konusu da geçici oluyor takılmayın. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki bazen bende öyle boşlukta hissediyorum kendimi, kendinizi dışarı atın hava alın bebişler dışarıyı seviyor takın kulağınıza kulaklığı biraz yürüyüş yapın kendinize de bunun bi süreç olduğunu inandırın o zaman hayat daha çekilir oluyor🌸🫶