Selam kızlar bebeğim memeye gelince cebelleşiyor biberon verince içiyor. Süt sağıyorum 30cc anca çıkıyor ama ucunu sıkınca süt geliyor. Bu meme reddini nasıl aşacağım:( doğduğundan beri biberon kullanıyorduk günde 1 kere filan şimdi bu ay kilo alamadığı için her ek gıdadan sonra 90cc mama içiyor. Galiba sütüm az geldiği için içmek istemiyor napacağım