466378 Bende 1 aydır kullanıyorum parlaklık açısından cok güzel ama dökülme sıkayetımı hiç azaltmadı :( kremli 3 lü setini aldım bir daha Sıparıs asla vermem
FundaAlparslan Mom0870 bir ay oldu alalı saç dökülmemi azalttı ikinciyi sipariş vericem en kısa zamanda sadece kekik boca edilmiş pişmeye hazır bir et gibi kokuyorsun o kadar 🤪🤣
Mom0870 FundaAlparslan bak sende etki etmiş saç tipiyle ve kan değerleriyle de alakalıdır bence birçoğumuza yaramadı ☺️
FundaAlparslan Mom0870 evet bencede yorumları okuyordum şimdi kimseye yaramamış kuaförümün şampuanını deniyeyim birde bari keratinli 🤪