Özel hastanede yaptırdım. 7 aylıktı, dönebiliyor ve emekliyordu. Buna rağmen 1 hafta içerisinde hiç ağlama sızlama olmadan iyileşti. Karton bardak vesaire hiç birini önermedi doktorumuz. Sadece kremlerini dikişlerine sürüp bezini normal kapatmamızı, her bez değişiminde o bölgeye ıslak mendil değmemesi gerektiğini, kremlenmesi gerektiğini söyledi. Her şey güzel gitti.