Bebeğim 3 aylık, dönmeye başlamadan sünnet ettirmek istiyorum da devlette mi özelde mi yaptırmalıyım, bir de devletten randevu alırken çocuk cerrahisinden randevu alsam gidince sünnet ederler mi önden gidip konuşmak gerekiyor mu süreci hiç bilmiyorum siz nasıl yaptırdınız