Ecebaby bebeğim meme bağımlısıydı. Doğduğundan itibaren geceleri hiç uyumadı. 10-15 kere kalktığı oluyordu. 23 aylık olmadan emzirmeyi bıraktım. Önce aylarca konuştum sen büyüdün falan diye anlattım. Ben annemin yanına gittim, tek başıma hem bebeğim hem ben zorlanırım diye düşündüm. İlk önce süt bitti diye ikna etmeye çalıştık ama olmadı. Bir gün öyle geçti. Ertesi gün öğle uykusunda son kez emzirdim, çünkü ağlamaya başladı huysuzlandı. Sonra da kuzenimden duymuştum, bana göre hiç iyi bir yöntem değil ama başka çarem kalmadı. Diğer türlü sadece konuşarak daha zor olacaktı, daha çok ağlayacaktı. Göğsüme Türk kahvesi telvesi sürdüm. Gösterdim. Annem de dedi bak annenin memesi yara olmuş kan akmış, kan gelir ağzına kötü olmuş artık emme dedi. Bebeğim çok üzüldü, yani gözlerinde o üzüntüyü o kalp kırıklığını gördüm. O üzülünce ben de üzüldüm ağlamaya başladım. Annem de bak anne ağlıyor yara olmuş acıyor dedi. Bu şekilde ikna edebildik. Memeyi bırakmanın 2. Gecesinde kesintisiz uyudu. Şimdi de ya 1 kez uyanıyor ya da hiç kalkmıyor. Zaten yiyen bir bebekti, iştahı iyice arttı. Eskisine göre daha çok yemek yiyor. Ama memeyi hala unutmadı , adını anmıyor meme istiyorum demiyor ama öğlen ve akşam olup uyku saati gelince dakikalarca ağlıyor. Uyumak istemiyor , sinirleniyor. Hala meme aklında , unutmadı . Zor bir süreç. Annem yanımda olmasına rağmen ben çok zorlandım. Annemin evinde 15 gün kaldım. Kızım sürekli ağladı , çok zordu. Eve dönünce daha iyi oldu ama dediğim gibi uyumadan önce çok ağlıyor hala unutamadı