1bebekveanne Kızlar bebeğim 17 günlük doğduğundan beri her sese sıçrıyor uyurken uyanıyor bile en ufak seslere bu durumu yaşayan var mı ne zaman geçer
gebesdogurdu 1bebekveanne yarım kundak yapmanı öneririm yenidoğan refleksinden ötürü sıçramalar olabiliyor
[silindi] 1bebekveanne üç aya kadar falan sürebiliyor. Kundak yapmayı deneyin faydası olur. Ayaklarını bağlamayacak şekilde.
hapyyhapyy 1bebekveanne normal 3. Aya kafar devam edebiliyo kundak yaparsan rahatlar bu refleksin olması iyi bişey demişti doktor bana
1bebekveanne gebesdogurdu yapıyorum aslında hatta hiç sevmiyor yağınca zor uyuyor ama herşeye sıçrıyor uyanıkken severken bile sıçrıyor bir anda
diloss642 Refleks bu tüm bebeklerde var kundağını uyurken yap sıçrayıp uyanmasın onun dışında sıçraması normal endişe etme