Kızıma halası 21numara ayakkabı hediye etti olmuyo ama girmiyo ayağı daha 9buçuk aylık kızım. Adidas markası, markanın bebek kalıbı mı küçük yoksa normal mi ? İnternetten ayakkabı söyleyecektim olsa bu numaradan vicconun ama denemek daha iyi olacak sanırım bize uzakta biraz mağaza. Dışarıda elinden tutup yürütmek istiyoruz bazen ayakkabısı yok