Kızlar yamalı fıtık onarımı ameliyatı oldum . 3 ay oldu çok sisti başta . Doktor herseyin normal olduğunu söyledi . Geçen azcik batma olunca tekrar kontrol ettim ceviz kadar şişlik kalmış . Bu durumu yaşayan varmı korkuyorum tekrarlamıştır diye . Benimki insizyonel fıtık di yani sezaryen dikişim de fıtık olmus