Diş jelleri çok zararlı ama 6. Aydan sonra mecbur kalırsanız deneyebilirsiniz. Tetagil çok meşhur, çok memnunlar bizde işe yaramadı gerçi. Ben ağzıma sürp kendimde test ediyorum. Tetagil çok hafif uyuşukluğumsu bir his veriyor. Jeller uyuşturuyor direk. Zeytnyağında karanfil de tetagl gibi ama birinden duydum denedim diş jeline yakın etkisini artırdı bu zeytinyağının. Karanfilleri zeytinyağına koyduktan sonra mikrodalgaya atıyorsunuz. İtice ısınan yağa karanfil bırakıyor böylece uyuşturma etkisini ve baya artıyor etkisi. Sürekli de sürüyordum, sınırı yok. Bir de su emen şişen peçeteler varya, onları ıslatıp veriyordum dişini kaşıyordu o aylarda. Nemli havlu va de olur belki.