Superisii bende temiz bir insanım dağınık ayrı ama evimi hep süpürür silerim
Maalesef bu yeterli olmuyor silmek süpürmek her zaman dip köşe tertemiz olması lazım, komşumdan biliyorum mesela iki üç haftada bir mutlaka camları siler, tülleri perdeleri yıkar, koltuk örtülerini sık sık yikar, yerleri hergun siler, mutfakta bez elinden düşmez hiç bir yerin yağ olmasına izin vermez yemeği yaptığı gibi mutfak pırıl pırıl olur, evinde oda kokusu falanda yok ama eve her cat kapı gittiğimde bile kapıyı açar açmaz mis gibi bir koku gelir. Benim evimde olmaz mesela aynısı neden 3 ayda bir perde yıkarım koltuk silemem örtü kullanmam çocuk olunca her yer her yerde temizlik iki arada bir derede yapılıyor zaten. Yani ben o mertebeyle erişemedim. Hee korkulu mum yakiyorum o zaman mis gibi kokuyor bak 😂