Oğlum şuan 34 aylık haziran ayında tuvalet eğitimi verdim. İlk hafta kaka tutma sorunu yaşadık ama sonradan onuda hallettik herşey güzel gidiyordu fakat 3 haftadır gündüzleri sürekli çiş kaçırıyor çişin var mı diyorum yok diyor ama sonra bi bakıyorum kilodu ıslanmış onu da görmemi istemiyor o yüzden sürekli çişim yok diyor kaçırmış olmasına rağmen doktora götürdüm tahliller temiz çıktı. Başıma gelen var mı ne kadar sürüyor bu kızıyorum olmuyor yumuşak davranıyorum olmuyor ödül veriyorum olmuyor nerede yanlış yaptım. Tükendim diyebilirim