Emine [bilinmeyen] sanırım öyle sırt kılı ve rota 🤮🤮 neden armut piş ağzıma düş herkes arama butonu niye koymuşlar acaba 🤦♀️😀
MomTubamom [bilinmeyen] canım Happy mom dan ben bebeğinle aynıydk hamileyken sen erken doğum yaptın bebeğin kilosu boyu nasıl iyimi
Ezo5742 [bilinmeyen] şimdiki akımda o hayatta yapmam öyle biseyi bi kere öyle bisey olsa doktorlar derdi ortalık almış başını gidiyo
Gorursensoyle https://www.instagram.com/p/Bqsb-4SHziX/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1l0u307z70a8n Çok ünlü a. Fuat serper doktorun açıklaması arkadaşlar okuyun bakın ve yavrularınıza bu eziyeti yapmayın🌸🌸
MomTubamom [bilinmeyen] sevindim cnm benim bebeğim 3 buçuk doğdu salı günü kırkı çıkıcak şimdi 4 buçuk ama çok hasta 3 gece hastanede yattık şimdi evdeyiz ama hala büyük insan gibi öksürüyo antibiyotik devam ediyorum bebeğim iyleşsin artık çok üzülüyorum çok küçük daha öksürürken sanki ciğerleri parçalanıyo ağlamaktan sütümde gitti ne içsem ne kadar içsem yine az yine az😞