irakm06 bebeğim 31. haftada doğdu ama kilosu 34-35 hafta ile uyumluydu. 24. Haftada 1 ay hastanede yattım kanamadan. Bu sırada ciğer geliştirici ve magnezyum takviyeleri yapıldı. Normalde yoğun bakımda kalmayacaktı, hatta eşime direkt vermişler ama ben anesteziden çok geç uyandım ve bebeğimi besleyemediğim için şekeri düştü hipoglisemi geçirmişti. Sabaha karşı yoğun bakıma alındı ve 1 ay yattı. Bu sorun olmasa görüntüsü haftasından büyük olan (boyu 41 cmdi kilosu fazlaydı) ve yoğun bakımda kalmayan sağlıklı bir bebek olarak eve gidecektik. Olabiliyor yani böyle şeyler, çok irdelemeyip günaha girmeyin minicik günahsız bebekler üzerinden.☺️🙏🏻