Kızlar bebeğim 7 aylık şuan bana çok düştü resmen eşimde bile durmuyor sadece beni istiyor ve ayakta gezmek istiyor normalde kucağıma hiç alıştırmadım yalnız büyüttüğün için ailem uzakta destek olcak kimse yok o yüzden sürekli beşiğinde pusette falan dururdu alışkın değil kucağa ama 3-4 gündür kucağımdan inmek istemiyor koyunca çok aşırı ağlıyor normal mi acaba daha desteksiz tam oturamıyor da bu bi süreç mi geçer mi acaba işlerimi yemek falan hiçbir şey yapamıyorum