begolas dışarıda tam yürüyecekse bot alın ama daha yürümeye yeni başlamış ilk adım ayakkabısı şart bence bot en yumuşağı bile kaba kaliyor. Vicco ilk adım ayakkabısı çok güzel yumuşacık ve anatomik olduğu için bebekler için uygun bir tane ondan alın havalar daha da soğuduğunda bot alırsınız. Benim 18 aylık ben vicco bot aldım çok beğendim hem yumuşacık hemde sıcacık tutar beneğimin ayaginida hiç rahatsız etmedi 
İlk adım ayakkabisida vicco çok iyi bence ben başka bir Adidas sipariş etmiştim ama çok adım bile atamadı çok sertti tabanı. Bir tanede bunlardan şart bence
 