ecebaser yok kuzucum egzama değil sabah akşam krem sür kızarıklık geçer. Her yıkadığında da parmakların ile kulak arkasını hafifce ovalarsan bir daha çıkmaz. Hem ben de hem de kızım da egzama var o biraz daha farklı oluyor, bak mesela kızımın ki böyle oluyor 
