BOLAHENK dönem dönem ihtiyaçları ve istekleri değişecektir.. kimi zaman poposunu dönüp uyuyacak kimi zaman daha çok emmek isteyecek.. aslına bakarsaniz ben annemin bana yaptığını yapmamaya çalışıyorum.. annem beni 1 aylıkken sütten kesip ekmeği çaya bandırarak beslemiş.. yani ne mama ne bişey.. şimdi kansızlığım var demir takviyesi kullanıyorum.. baygınmışlar geçiriyorum kansızlıktan.. hadi anne sütü almadım da çay nedir ,vücuttaki demiri emmiş.. şimdi benim yaşadığım sıkıntıları ilerde oğlum yaşamasın diye ona uyuyorum.. ne kadar emmek isterse emzirecegim ,sağlığımı,psikolojimi bozmadığı sürece ..