Günaydın kızlar, 1 yıl oldu doğum yapalı kilo vereceğime almaya devam ettim . Diyetisyene gidemiyorum uçuk fiyatlar . Kendim dikkat etmeye çalışıyorum ama bendeki problem sanırım duygusal yeme bozukluğu. Aç olduğum için değil stres vs için yiyorum. Benim gibi olan var mı neler yaptınız? Sezeryan olmuştum bi de göbek duruyor. Çok üzülüyorum