Günaydın anneler normalde 6-7 gün yoğun kanamalı şekilde süren adetim bu ay 4 gün az şekilde oldu. İlk kez böyle bir şey geliyor başıma acaba bunu yaşayan oldu mu mevsim geçişi, hormonal değişiklik felan mıdır adetlerim çok düzenli değil ama kanamalar hep aşırı yoğun oldu bu zamana kadar