alpaslanmom_ Kızlar 8 aylık olacağız inanılmaz bir gece uykusu sorunu yaşıyoruz gündüz sorun yok ama gece her saat kalkıyor artık kafayı yemek üzereyim ne bu ?
princessmom_ alpaslanmom_ 1 yaşında aynı durumdayız meme için kalkıyor dişten kaynaklıda olabilir alışkanlık haline geldi
Audrey_ alpaslanmom_ 9 aylıkken oldu aynı sorun geceleri uyumadı gündüz uykuları sadece 15 dkydı. Kendi kendine geçti şükür. Ama 2 hafta falan sürdü
Berfin4720 alpaslanmom_ ahh 8. Ayda neler çektim ikizlerimle ama maalesef hemen düzelmiyor benimkiler uyanıp gece oyun oynuyorlardı 4 e kadar falan uyanık kalıyorduk tekrar öyle uykuya geçiyorlardı
bidebayilistersenferiya alpaslanmom_ kolik bir bebegim vardı 8. Ay bana o zamanlar kadar zor geldi, 9.5 aylık hala düzeldi diyemem 🙄
alpaslanmom_ princessmom_ aynıyız gerçekten emmeden asla yatmıyor saat başı uyanıyor :( dişleri kabarık ama hala çıkma yok
alpaslanmom_ Berfin4720 aynı ya eğer kıpırdamasını yakalarsam uyutabiliyorum ama yakalayamazsam vay halime 2 saat ayaktayız :)
alpaslanmom_ bidebayilistersenferiya benimde aynı doğdu aylarca gazını çektim ama 1 haftadır uykum saat başı bölünüyor gün içinde mal gibi geziyorum :( hala saat başı kalkıyor mu ?
mucizemgelsin61 Aynı 8 buçuk aylığız bu ara bi tık iyi gibi gece kalkmaları falan çok kalkmıyor ama çok geç yatıyor onu aşamadık malesef benimle birlikte yatıyor 12 1 asla kendini oyundan alamıyor gözler gidiyor ama uyumuyor sallamaya başlıyorum başlıyor ağlamaya
alpaslanmom_ mucizemgelsin61 ayyy geçici olmasına sevindim . 12 1 mi gerçekten geçmiş benim oğlum 19.45 te gece uykusuna geçiyor onda sorun yok ama her saat kalkıyor işte
mucizemgelsin61 alpaslanmom_ geçiyor geçiyor .. İnanamıyorum gerçekten yaa maşallah maşallah ne güzel .. evet evet benimkide öyle yarım saatte bir yada saat başı ağlayarak kalkıyordu sabaha kadar öyle geçiyordu birkaç gün öncesine kadar da şuan iyi gibi bakalım
aysebb alpaslanmom_ 8-9 ay arası bir atak var ona girmiş olabilir birde bu atakla beraber ayrılık kaygısı başlıyor oda etkiliyor. Onun dışında gündüz 3 uyku yapıyorsa çok geliyor olabilir 2 uykuya düşmek istiyorda olabilir
alpaslanmom_ aysebb nasıl yapabilirim gündüz 3.uykusu gelince çıldırıyor uyumayınca :( maksimum 2 buçuk 3 saat dayanabiliyor uykusuzluğa bide son 3.uyku şekerleme gibi 30 40 dakika yapıyor ayrılık kaygısı sanırım başladı hep kucağımda olmak istiyor yanında otursam bile kucağıma gelmek istiyor