asya358_ adaarya38 Tekden hastanesi Ahmet kamalı canım. Orda doğum yaptım ilk o doktor ilgilendi, çok memnun kaldık. Ne zamanda mesaj atsam cevap verir mutlaka tavsiye ederim
battuko Ben tekden hastanesinde doğum yaptım hemen ardından çocuk doktoru Ahmet Kamalı muayene etti ilk klntrollerini yaptı 1 ay sonra tekrar gittik genel olarak baktı herşeyine. İyi ve ilgili bi doktordu. Ne için gitmek istiyosunuz anlayamadım ama
adaarya38 battuko bişe soracaktım canım ben şuan Ahmet kamlayılya geldim 2 gundur serviste yatryom bu doktorun tavrnı beğenmedim iyleştryor olblir her koştgunu ağzının tıkıyor genlde boylememdir insan bişe sormaya korkıyor acıkcası tavrnı beğenmedim
battuko adaarya38 adaarya38 yani evet ben daha soru sormadan o cevapları verirdi çok konuştuğu doğru genel olarak komik birisidir aslında. Geçmiş olsun sizede inşallah tez vakitte iyileşir çocuğunuz.