ummukerem 😂😂😂 8 aylık olduk hala aynı ben yapışkan adını koymaya karar verdim oğluma😆 mesela kucağa alıyorum inmek istiyor koyuyorum kucak istiyor bence kendi de ne istediğini bilmiyor. Uykusu geliyor uyumamak için ağlıyor, uyanıyor ağlıyor, yemek yemiyor ağlıyor ağlıyor da ağlıyor 😆 bağırıyor da bağırıyor üstümü başımı çekip ısırmaya çalışıyor. Gülerek yazdığıma bakmayın her konuda bir zorluk çekiyorum. Tuvalete bir sabah bir akşam gidiyorum çünkü unutuyorum 🥲