gygo Çocuklarımın arası tam 2 yaş hatta doğum günleri bile bir gün ara ile 🤗 Oğlum 3 yaşında kızım 2 yaşında ilkten alışma sürecimiz biraz zor geçti malum dikişlerden dolayı rahat hareket edemedim oğlum sürekli kucağıma atlamak istedi bir süre kendimi hep korumak zorunda kaldım zaten yenidoğan döneminde çok şükür kızımın zorluğu olmadı 1-2 ay içinde düzenimi oturttum uyku saatlerini falan aynı yaptım şuan en rahat ettiğim dönemdeyim çünkü ikisi de birbiri ile oyun oynuyor ben sadece arada çıkan ufak çaplı krizler için müdahale ediyorum 😂Oyunları hep beraber oynuyoruz yaş aralığı çok olmadığı için ikisinin de keyif aldığı oyunlar hemen hemen aynı gündüzleri etkinlikler falan yapıp zaman geçiriyoruz böyle olunca aralarında fazla kıskançlıkta olmuyor 🫣Dönem dönem kızımdan zorlanıyorum ama oda geçici oluyor zorlandığım nokta ise fazla nazlı ve kucakçı sürekli kucak istiyor yanında otururken bile gelip kucağıma oturuyor durum böyle olunca oğlum da aynısını istiyor o zamanlar yorucu oluyor ikisini kucakta taşımak falan 😀 Ama çok şükür iyi ki olmuş diyorum seneye daha rahat ederim diye düşünüyorum