Kızlar merhaba benim kaynımın düğünü var ben uzun boylu bir kadınınım eşimle aynı boydayız hatta ben ondan uzun duruyorum (topuklu ayakkabı giyemem hayatım boyunca) bana boyu ne çok uzun ne de çok kısa olmayacak kiralık abiye önerir misiniz birde abiyenin altına ne giymeliyim düz babet tarzı bir şeyler mi yoksa önerdiğiniz başka bir şey var mı? Çok kararsızım 🥹