Bebeğim 3 aylık oldu birkaç gün önce. Zaten gazlı bir bebekti. Ama artık gazının azalması gerekmez mi? Akşam 7 7.30 gibi gece uykusuna yatırıyorum gece 2 3 kez kalkıyor ama sabah 5te tamamen kalkıyor sancılı şekilde. Acaba çok erken mi yatırıyorum ondan mı kalkıyor diyeceğim ama doktorlar vs 7 gibi yatırın gece uykusuna diyorlar. Gaz sancısından uyanıyor sanırım relactaz ve biagaia kullanıyoruz. Elimde mommys bills var gündüz için olandan 15 gunlukken vermiştim çok ıkındığı icin bir daha vermemiştim tekrar denesem mi