Günaydın hanımlar. Bebeğim 1 aylık ve gerçekten mama arayışı içindeyim ve ne kullanacağımı bilmiyorum. Meme - Mama karışık gidiyoruz çoğunluk anne sütü ama günde iki öğünde mama veriyorum. Sarılık başlangıcı olduğu zaman doktorumuz Hipp önermişti onu kullanıyoruz fakat her içtikten sonra nedense kusuyor fışkırır gibi değil ama mutlaka kustuğu oluyor böyle yoğurt kıvamında normal bir bebek mamayı da içer güzelce uykusuna dalar ama bizde durumlar öyle değil.. bir ara markayı değiştik Sma kullandık onu hiç beğenmedi resmen dilinin ucuyla itti içtiği gibi kustu. Aptamili duymuştum ama hangisi iyi gelir kusmasına falan bilmiyorum, midesini rahatsız etsin istemiyorum benim gibi aynı durumu yaşayan var mı hangi mamayı kullanıyorsunuz ?