Kızlar günaydın ben ikidir oğlumu sağlık ocağına götüruyorum bıngıldağa bakiolar sert diolar önceden yumuşaktı sonra sertleşmeye başladı bilmiom bu kötü birşey mi d vitamini çok vermişsin belki dedi değil çünkü çocuğum hasta çok vermiordum önceden vermiş olabilirm bilmiom kötü birşey mi bu böyle olması