organikirmik Çocuklarınızın doğum günlerinde yaptığınız ritüelleriniz var mıı? İşte her sene fotoğrafçıya gidip bi anı fotoğrafı çektirmek, mutlaka şuraya gideriz şunu yaparız dediğiniz bi şey?
beybitolat organikirmik şuan 9 aylık tam. Her ay gidip vesikalık çektiriyoruz. Yaşına kadar yapıcaz bunu. Yaşına girdiğindede her sene yaşında gitmeyi planlıyoruz🥹
monica50 organikirmik daha 4 aylık ama her ay eşim ben ve oğlum mini boy bir pastayla mum üflüyoruz aynı duvarın önünde video ve fotoğraf çekiliyoruz. gelişimini görmek açısından iyi oluyor. yaşına gelince vesikalık yapmaya başlarım diye düşünüyorum
eymenku beybitolat peki bunu bı albüme dönüştürme fikriniz var mı nasıl bişey planladiniz bende her ay evde çektim bur aylık iki aylık şeklinde bunu albüm yapmak istiyorum ama nasıl bı albüm nasıl bı fotoğraf düzeni bilemedim bir türlü
mamacitaa_ organikirmik her doğum gününde pasta alınır istisnasız fotoğraf çekilir bir sürü çekilir hatta 😅🥳
momofdragon her yıl bir vesikalık çektiriyoruz 🥰 ve ailece kısa bir tatile çıkıyoruz 2-3günlük çok iyi oluyor ☀️🤩
organikirmik momofdragon ay biz de öyle düşündük, günübirlik bile olsa evden farklı bir yere gitmek ve orada fotoğraf çekilmek çok tatlı olur İnşallah yapabiliriz
anonimli Her ay aylık çekim yapıyorum birinci yaşında da gidip vesikalık çektiricem Sonra her yaşında 1 vesikalık 🥰 Belki 1 tane de aile pozu veririz her vesikalıktan sonra