Kızlar kızımın 3 gündğr ateşi hiç düşmüyor dün gece 39.5 gördük. Ilık duş ateş düşürücü üzerini zıbınla bıraktım hala yanıyor bir geçiyor geri başlıyor. Şu anda da 37.5 zıbınlı hali. Ne yapmam gerekiyor tehlikeli mi bu durum. Acile gidiyoruz antibiyotik şurup yazıp gönderiyorlar ne yapılması lazım yardımcı olur musunuz