ilaydamom24 aslında bende bu kadar bölünen uykuyla iyi mi diye endişe ediyorum, doktorumuz çok iyi bir doktor ama uyku konusunda klasik uyku eğitimi taraftarı ve beni tanıdığı için sen yapamazsın dedi hiç girişmedi bile, doğduğundan beri hep oğluma göre davrandım yani ilk ay kucağımda uyuttum sabaha kadar inanın doğrusu bu olduğundan emin olsam dişimi sıkacağım, bir kere dişlerine zarar gelmesinden korkuyorum, sonra yanıma aldıkça alışığ tek yatamamasından bir de bölük uykunun zararından yoksa evet 4 ay fenaydı geriye döndüğümde bir de şu an bu kadar zorlanıyorum, ayrılık kaygısı çok bariz hiç tedirgin etmemeye çalışıyorum elimden geleni yapıyorum inşallah hafifler 🙏🏻