Sık sık hastalanma şikayetiniz varsa bildiğim kadarıyla İmmünoglobulin değerlerinin takibi yapılmaya başlanır . Bunlar bağışıklık sisteminin çalışıp çalışmadığını gösterir. Eğer değerler olması gerekenden düşük gelirse lenfosit alt grupları bakılır . O da normalse yine takibe devam eder 3 5 ay . Hala düşükse genetik test vs isteyebilir . Bizde süreç böyle oldu