aleyyalp Arkadaşlar nolursunuz bi akıl bi fikir bişeyler söyleyin 2.5 yaşında oğlum var her istediğini elimizden imkanımız oldukça çok şükür alıp yapıyoruz skntı yok yeterki o mutlu olsun evde yapabilecegi bir sürü etkinlik aldım var sosyleşen bir çocuk her hafta oyun alanlarına gidiyoruz geziyoruz o doğdugundan beri dışarıda kahvaltıya hiç gitmemiştik gitmez olaydık eşime hafta sonu gidelim falan dedik gittik allah nerden gittik yan masada ondan 1.2 yaş büyük çocuk elinde arabası küçük bir oyuncak benim ki bunu gördü ortalığı kopardı gittik Allah’tan çocuk verdi oynadı biraz hadi gidip verelim dedim oyuncağı diğer masaya da bi aile geldi o çocukta elinde oyuncaklarla geldi allah ona da bir kıyamet gitti insanların masasında oturup çocukla oynamak istiyor insanlar kahvltı edicek kadında rahatsız oldu çocuk oyuncaklarınu vermek paylaşmak istemedi bir kıyamet bir ağlamak biz hiç bir şey yemeden boşu boşuna hesap ödeyip dışarı çıktık zehir oldu yani bide yanında bi çanta oyuncak vardı ve bu kahvaltı da değil sadece yolda yürürken birinin elinde bi oyuncak tarzı bişey görsün hemen ağlayıp istiyor napmam lazım arkadşlar konuştum anlamıyor evden dışarı çıkmak istemiyorum nasıl bu huyundan vazgeçirebilirm
Duyulurum aleyyalp bu dururna yapılacak şey çocuğu çıkarıp sırayla kahvalti yapmak olur. Sırayla yapınca da keyifsiz oluyor ama en azindan boşa hesap ödenmez ve doyarsiniz. Üzüldüm günün böyle geçmesine.
incirreceli_06 aleyyalp her istedigi olduğu için yapıyor olabilir mi? Herseyin ona ait olduğunu sanıyor galiba ondan böyle yapiyor
3kedili2bebekli aleyyalp her istediğini yapmayarak başlamanız lazım olaya ağlamasına biraz izin vermelisiniz benim bebeler de su an tepinme ağlama tutturma modunda kızım durumu çabuk kabulleniyor ama oğlum inatlasiyor bende ortamdan uzaklaştırıp sakinlesmesini bekliyorum parkta kimsenin oyuncağını almalarına izin vermem çocuk paylaşmak istese dahi annesi sorun etmese dahi hiç bir ortamda buna müsade etmem aglayabilir problem yok sakinlesmeyi de öğrenecekler fırsat tanımak lazım bunun için imkan saglamak lazım biraz rrezil olmayı da göze almak lazım yeter ki o mutlu olsun aglamasin diye bir şey yok bunu unutun yeter ki mutlu olsun ama doğru mutlu olabilmeli
busraegemelih Dışarda parkta falan ikna edemeyince aglasada kucağıma alıp kaçıyorum 😂 ama kahvaltı gibi bir süre oturulmasi gereken bir yer olursa şayet, babası ya da ben sırayla kahvaltı yapıp çocuğu ortamdan uzaklaştırırdım sanırım
Betulsark Her istediğini yaptığınız için ağlamasın diye eline istediği şeyi vermek çok yanlış yoksa ilerde daha büyük problemler yaşarsınız oyun alanlarindansa yarım gün kreşe göndere bilirsiniz Orda başka çocuklarla birlikte olduğu için paylaşmayı neyin ona ait olup olmadığını diğer insanlarla nasıl davranması gerektiğini öğretmeni vasıtasıyla daha çok öğrenir. Ne olursa olsun oyun alanlarında çocuklar bir şey paylaşmıyor yine herkes kendi oynuyor.