Benim afp değerim 11 çıkmıştı, doktor bile bu kadar yüksek bir değer görmedim demişti, 16. Haftada detaylı ultrasona gittim, perinatoloğum çok iyi bir doktordu, özellikle dudak yarığı ve omurgaya bakmıştı, herşey yolunda demişti, istersek amniyosentez yaptırabileceğimiz söylendi, ben yaptırmadım iç güdülerime güvendim, çok şükür sağlıklı doğdu, Afp yüksekliği her zaman bir sorun var anlamına gelmiyor, bende neden yüksek olduğunu hiç bir doktor çözemedi…