Miniklerinanneeesi ben böyle durumlarda doktorumu dinleyip verdiği ilaçları kullanıyorum. Antibiyotik gerekli durumda kullanınca öcü değil ki . 1.5 yaşında kızım var oda bogaz enfeksiyonu geçiriyo bugün 4, günü ve doktorumuz antibiyotik başladı kullanıyoruz ilk 3 gün vermemişti ilaç sayesinde rahatladı kızım her zaman bana dediği şu , çocuklar birden iyiyken birden kötüleşebilir geçici iyilik haline inanma ilaçları kesme verdiğim süre boyunca içir der .