Ase_aslan0522 ben 5 sene önce aldım Vestel ve çok memnunum. dolap kurumugu biraz uzun ve yüksek derecede calısıyor o yuzden ona havlu bornoz nevresimleri atıyorum. Kendi ve bebek kıyafetlerimizi hassas veya alerji programında calıstırıyorum çekme yapmıyor. Şimdi kayınvalidem aldı Altus arcelik markası grubundan oda çok memnun.üstelik fiyat performans ürünü 15 bine aldı. Şans verebilirsiniz.