esm15 Kızlar hamileliğin başından beri idrarda enfeksiyon var kutu kutu ilaç kullandım doğum yaptım bebem 5 aylık oldu hâlâ geçmedi bildiğiniz doğal bir yöntem var mı idrarda aşırı yanma yapıyor çok zor
yagmur35yy esm15 hamilelikte bendede vardı fitil daha çok işe yarıyor vermediyse doktorunuzla isteyin bitanede yag diyorlardı ama ismini unuttum yazarlar belki arkadaslar
1pekmom_ esm15 kuru dut kaynatıp içebilirsin canım sütün artmasındasınada yardımcı olur enfeksiyonada baya iyi geliyor tavsiye ederim
antropologanne esm15 Sarimsak kürü en az günde iki kere, her gece yatmadan önce son keZ idrara çıktıktan sonra bir limonun suyunu sıkıp için. Hindistan cevizi yağı varsa özel bölgenize sürün o yoksa sirkeyi suyla karistirip yikama yapabilirsiniz.
cigdemmmmm11 esm15 ben de sürekli olurdum artık eve cranberry takviyesi aldım. tabi olmadna önce içmek gerekiyor ya da ilk olacakmış gibi olduğunuzda. çok memnunum
cigdemmmmm11 esm15 evet solgar markasını eczaneye sorup aldım güvenli olduğunu söylediler siz yine de doktorunuza danışın isterseniz