inscnmya valla 25 aylık kızım suan çişini kakasını yaptığında çiş yaptım diyo ama yaptıktan sonra söylüyor. Bazen bezindende rahatsız oluyo. Merdivenleri kendi inip çıkabiliyor. Tuvalete oturup çiiş diyo kendi kendine ama hiç yapmıyor tabi. Yani başlamak için belirtiler var ama sadece gece bezi sabaha kadar full dolmuş oluyor. Doktorlarda kuru kalkması gerektiğini söylüyor en çok korktuğum konu bu açıkçası. 3 yaşında kreşe vericem oyüzden bian önce öğretmem lazım. Belki 2 bucuk yasında baslarım biraz daha gece bu olay olduğu için bekliycem çünkü geceleri kaç kere tuvalete kaldırmam gerekir ve kaldırırsam nasıl geri uykuya döndürürüm onu bilemiyorum 😞