Tatlican hamzaefem1726 Bence yiyecek açın korona filan olsada parasızlık olsada insanlar yemek zorunda. Mesela ben hep kuruyemişçi istiyorum ama kendim işletmek için😄Tabi hayal çünkü çalışmayı seven biri degilim bide ona çok para lazım oda var.
FtsCvlk hamzaefem1726 Dünya yansa kadın süsünden, makyajından, bakımından vazgeçmez. Bence kadınlara yatırım yapın 😂
xfttmnurr hamzaefem1726 eliniz yatkınsa gıda olabılır evden butik pastane yonetebılırsınız çok tutuyor