Arkadaşlar ben kiwinin süt sağma makinası nı kullanıyorum aslında gayet memnun gidiyordum ama son 2-3 gündür sağım yapınca o kadar az çıkartıyorki çok moralimi bozdu açıkçası. Bundan tahmini 1 hafta öncesinde emzirmeden önce göğsümü sağdığımda sağdan 120 soldan 150 ml sağmıştım ve zorlamadan yani. Bugün emzirmeden önce yani göğüslerim doluyken sağıyım dedim çünkü az sağdıgını biliyordum ve sağdan 70 soldan da 60 çıktı.. bu rakam emzirmeden öncesine göre az bir rakam. Sorum şu ki bu göğüs pompalarının gücü hemen azalıyor mu çünkü daha hemen hemen 1 ay olucak kullanalı. Philipsin elektriklisini kullanaıp çekim gücünden memnun olan varmı bu makine göğsümüde tam boşaltmıyor sanki anlamadım neden böyle oldu ya…