Kısıtlı süreyle eğitici bir şeyler izlemesinde sıkıntı yok. 4 yaşına gelmiş artık. Süreyi makul bir seviyeye indirin ve vicdan azabı çekmeyin.
Ama çocuk kahvaltı beklerken yatıyorsanız bundan vicdan azabı çekebilirsiniz çünkü yanlış. Kahvaltısını düzenli şekilde sabah acıktığında yapmalı çocuk.
Oyun oynamaktan sıkılmanız da hiç üzülecek bir şey değil. Herkes çocuk oynatmayı sevecek diye bir şey yok. Parka çıkarın çocuklarla oynasın her gün. Babası oynatsın. O da olmazsa kreşte oynadığı yeter. Gerisini tek başına oynasın. Vicdan yapmaya gerek yok.