Merhaba hanımlar 8,5 aylık bebeğim var emziriyorum 1 aydır göğsümde geçmeyen çatlaklar vardı emzirme kaynaklı olduğunu düşündüm fakat ne sürsem geçmedi burada araştırdıkça egzama olduğuna karar verdim kahverengi kısmı tamamen kırmızı bir şekilde ve pul pul dökülüyor çoğu zaman emziremiyorum sağım yapıyorum bu durumu yaşayan tedavisini bulan var mı ?