Benim oğlum da 14 aylık olacak haftaya. Bu hafta çığlık atna ve ıhhlayarak bir şeyleri gösterme huyu başladı. Sürekli kucağa çıkıp bu şekilde bir şeyler istiyor. İlk başlarda hep verdim ama sanki bu davranışım kelimeleri bastıracak gibi geldi çünkü böyle istemek kolayına geliyor galiba. Rutin kullandığı kelimeler anne, baba, dede, git, Allah Allah. Onun dışında sürekli safgssghjdjkcggk şeklinde söyleniyor 😂 Ver demiyor mesela ama veveveve diyor. Al yerine ah sesi çıkarıyor bir şey uzatırken. Kırmızı balık kaç kaç kaç diyince de Ka ka Ka dedi bugün. Söyledikleri şeyleri bir zaman sonra söylememesi de normalmiş bu arada. Oğlum bir ara sürekli Haaaadiiiii diyordu artık hiç demiyor.